Schoolkamp
De afgelopen drie dagen zijn de groepen 6, 7 en 8 op schoolkamp geweest in Lochem. De kinderen en leerkrachten hebben fantastische dagen gehad. We hebben o.a. gebowld, geklommen en mochten ook nog even karten. Wat een feest!
Nu is het tijd om lekker uit te rusten tijdens het Hemelvaartsweekend.
