Schoolreisje groep 1 t/m 5
Vandaag zijn de leerlingen van groep 1 t/m 5 op schoolreis naar Hof van Eckbergen geweest. We hadden daar de luxe dat we de enige bezoekers waren. Dus de leerlingen hebben met veel plezier gespeeld zowel binnen als buiten.
Ook hebben ze allerlei dieren kunnen "spotten" in de voor ons geopende Novo Mundo en de dierentuin.
De middenbouw heeft nog gebowld en de leerlingen van groep 4 en 5 gingen samen met juf Petra en juf Monique ook nog lasergamen.
Het was een gezellige, leuke dag! De leerlingen en juffen kwamen moe maar voldaan weer op school.
Ouders bedankt voor het rijden!!!
