Creatieve vrijdagmiddag Gi-ga-groen!

Vanmiddag hebben wij een start gemaakt met het Gi-ga-groen circuit. De kinderen gingen in drie groepen uiteen. Eén groepje hield zich bezig met het maken van een voederhuisje. Het andere groepje ging aan de slag met het maken van een kunstwerk met materialen uit de natuur. In de laatste groep werden er heerlijke appelflappen gebakken. Geniet van alle foto's!

 

 

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De