Groep 4, 5 en 6 maakt een Stop Motion

De afgelopen dagen zijn de leerlingen aan het werk geweest om een verhaal te bedenken voor de stop motion. Deze hebben ze in een storyboard/verhaallijn gezet en hierna zijn ze bezig geweest met het maken van de attributen en het decor. En vanmorgen mochten ze hun verhaal  “opnemen”.  Onder begeleiding van  Erik Jan hebben ze een stop motion gemaakt.

Het was een leuke, leerzame en creatieve ochtend.

Op mijnalbum zijn de filmpjes te vinden.

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De