Kerstdiner een groot succes!

Aan het eind van de middag was het dan eindelijk zover, ons jaarlijkse kerstdiner, gemaakt door de leerlingen en hun ouders.
Na een gezamenlijke opening waar de leerlingen een aantal ingestudeerde kerstliedjes lieten horen, gingen ze naar hun eigen lokaal waar ze genoten van een heerlijk kerstbuffet.
Van hartige hapjes tot zoete taarten, van al dit lekkers werd heerlijk gesmuld.

Het team bedankt dan ook iedereen en wenst u alvast fijne feestdagen!

Zie voor de foto's en filmpjes mijnalbum.nl

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De