Kerstfeest op De Driesprong!

Het was even schrikken toen het team van De Driesprong gisteravond premier Rutte hoorde praten over een totale lockdown. Woensdag sluiten alle scholen, was het besluit. Snel kwamen de juffen en meesters bijeen: wat gaan we doen met ons Kerstfeest? Het werd al snel duidelijk, na overleg met de OR, dat het Kerstfeest verplaatst zou worden naar vandaag. Het team vond het uiteraard erg belangrijk om er toch samen met de kinderen voor de vakantie een gezellige dag van te maken. De hele dag stond in het teken van Kerst. Er werden kerstbomen van pasta gemaakt, kerstmannetjes van papier, kerstbomen van snoep en er werd een kerstfilm gekeken. Tussen de middag werden de kinderen getrakteerd op een heuse pannenkoek van restaurant De Heikamp uit Ruurlo. Deze pannenkoek werd gesponsord door Iets Anders Makelaardij. Er waren diverse toppings aanwezig om op de pannenkoek te strooien. Het smaakte verrukkelijk. De lunch werd afgesloten met een heerlijk ijsje van ijsboerderij 't Dommerholt. Het ijsje werd gesponsord door Kluswijs Meulenveld uit Ruurlo. School vindt het fantastisch dat alle bedrijven zich flexibel hebben opgesteld met het leveren van al het lekkers en dat de school dit gratis aangeboden heeft gekregen. Hartelijk dank hiervoor. We kijken terug op een zeer geslaagde dag. Aan het einde van de dag gingen de kinderen met een goed gevulde tas richting huis op weg naar de kerstvakantie. Wij wensen iedereen een fantastische vakantie toe. In het nieuwe jaar starten we met twee weken afstandsonderwijs. We wensen alle kinderen en ouders heel veel succes toe! Geniet van alle foto's!

 

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De