Koningsspelen 2021

Vandaag was het dan eindelijk de dag van de Koningsspelen op school (vorig jaar zaten we in lockdown). Helaas hadden we geen ontbijt, zoals andere jaren, maar dat mocht de pret niet drukken.

We zijn vanochtend begonnen in onze eigen klas met een ontbijtspel en een leuk "koningsspelen" werkboekje. In elke klas hebben we het lied "zij aan zij" van Kinderen voor Kinderen gezongen. Daarna zijn we met de groepen naar buiten gegaan en hebben we heerlijk spelletjes gespeeld.

Het was een hele gezellige ochtend!

koningsspelen 2021

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De