Koningsspelen 2025 groot succes!

Vandaag zijn we de dag begonnen met een heerlijk ontbijt. Na het ontbijt heeft groep 7-8 de gemeenschappelijke ruimte opgeruimd. Ondertussen hebben de stagiaires buiten de spelletjes klaargezet en groep 1-2-3 en 4-5-6 hebben heerlijk in een werkboekje gewerkt. Voordat we de spellen gingen spelen, hebben we het lied van de Koningspelen gezongen en daarbij lekker gedanst. De spellen waren een groot succes. Wat was het weer een leuke dag.


Wij wensen iedereen een hele fijne en gezellige vakantie!

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De