Kunst met een K!

De opening van het thema Kunst met een K! is geslaagd.
Vanochtend hebben we met alle leerlingen het thema Kunst geopend in de gemeenschapsruimte. 
Doordat iedereen een mooi kunstvoorwerp heeft meegenomen, kunnen we beginnen aan ons gezamenlijke 'Kunstproject'. Van elk beeldje, schilderij of ander mooi kunstvoorwerp slaan we een stukje kapot, knippen we iets uit, zodat er een mooi mozaïekontwerp ontstaat....

kunst

Of toch niet? De meeste leerlingen schrokken hier toch wel erg van... Maar mijn kunstvoorwerp mag niet kapot?!!

Gelukkig maar...... Het is: 

1 april

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De