Lente op de Driesprong!

Wij genieten van het mooie weer en de prachtige bloembollen. De kinderen mogen weer spelen met de waterpomp (i.v.m vorst was deze afgesloten). Rond het voetbalveld is er volop gesnoeid. Het insectenhotel is klaar voor gebruik en het vogelnestje bewoond. Het is heerlijk buiten!!!

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De