Opening van het leesplein

Vanmorgen hebben we met alle kinderen van onze school het nieuwe leesplein geopend. Fynn (groep  8) en Belle (groep 1) mochten dit als oudste en jongste leerling doen namens alle kinderen. Er werd heel officieel een heus lint doorgeknipt. We zijn vanmorgen begonnen met het werken over "Boeken en verhalen". Dit i.v.m. de naderende kinderboekenweek. We gaan hiermee uiteindelijk vier weken aan de slag. In de kinderboekenweek staat "vriendschap" centraal. Uiteraard zullen wij hier ook veel aandacht aan besteden. Zo mogen de kinderen de aankomende weken op woensdag samen met een vriendje lezen. Dit kan dus iemand zijn uit een andere groep. Elke ochtend mogen er aan aantal kinderen uit alle groepen plaats nemen aan de lange leestafel om hier heerlijk rustig een eigen gekozen boek te lezen. We wensen de kinderen en natuurlijk ook de ouders de aankomende tijd heel veel (voor)leesplezier toe!  Geniet van alle foto's!

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De