Ouderhulp vergroenen schoolplein/boomhut

Maandagavond 13 juli was de 1e avond dat de ouders kwamen helpen om de voorbereidingen te treffen om het schoolplein aan de voorkant van de school te gaan vergroenen. De werkzaamheden bestonden o.a. uit: afgekeurde speeltoestellen verwijderden, speeltoestellen verzetten en heel veel zand verplaatsten. Vanavond gaan we weer verder om ook de voorbereidingen te treffen voor het plaatsen van de boomhut.

Ouders bedankt voor jullie hulp en gezelligheid, op naar een heel mooi "groen" schoolplein met een prachtige boomhut!

Wordt vervolgd!

13 juli 2020 ouders werken aan schoolplein

 

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De