Poppenkast

Vanwege een beloning voor Taakspel mocht groep 1/2/3 vanmiddag buiten genieten van een poppenkastvoorstellling gespeeld door Mees en Belle. Wij hebben er erg van  genoten, goed gedaan Mees en Belle!

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De