Schoolreis Burgers Zoo groep 1 t/m 8

Vandaag zijn wij met de groepen 1 t/m 8 met de bus naar Burgers Zoo in Arnhem geweest. Om 9:00 uur zijn we bij school vertrokken, de busreis verliep vlot en daardoor waren we mooi op tijd in de dierentuin. De groepen 1 t/m 6 gingen onder begeleiding van de leerkrachten door de dierentuin, groep 7 en 8 in groepjes. Wat vonden de kinderen de Ocean, Desert, Mangrove en Rimba mooi. Tussen de middag hebben we een patatje gegeten, daarna nog de speeltuin in en tot slot, voordat we de bus in gingen, een waterijsje.

Wij kijken terug op een geweldig leuk schoolreisje in Burgers Zoo.

schoolreis burgers zoo

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De