Schoolvoetbaltoernooi vv Ruurlo

Vandaag hebben de leerlingen van groep (6) 7 en 8 deelgenomen aan het schoolvoetbaltoernooi bij vv Ruurlo. Het was een natte, maar zeer geslaagde middag. Het meisjesteam is KAMPIOEN geworden. Gefeliciteerd meiden!!!
Het jongensteam heeft ook erg goed gespeeld. Zij zijn 4e geworden!
Coaches, Barbara, Lammert en Chiel bedankt voor jullie tactische inbreng! Ook alle andere ouders en teamleden bedankt voor jullie support.
Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De