Sinterklaas op De Driesprong

 

 

Druk..druk..druk..

 

Maar toch zal Sinterklaas met 1 van zijn Pieten op maandag 5 december een bezoek brengen aan basisschool ‘De Driesprong’ in Ruurlo. Sint heeft laten weten het erg fijn te vinden iedereen weer te zien. Hij vindt het vooral bijzonder leuk de niet schoolgaande buurtgenootjes een hand te schudden. Bij deze wil de school iedereen hiervoor van harte uitnodigen!

De Sint wordt zo tegen 9:50 uur op school verwacht. Vanaf 9:40 uur zijn jong en oud van harte welkom om Sint buiten te verwelkomen. Sint zal deze ochtend tijd vrijmaken voor een praatje in de school met de peuters en hun ouders. Vanaf 10:30 uur brengt de Sint met Piet een bezoek aan de andere groepen van de school.

 

Jullie komen toch ook even om Sint een hand te geven?

.

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De