Tuinieren!

Nu we weer begonnen zijn, is het tijd geworden om onze schooltuin weer onkruidvrij te maken. ????????????Alle leerlingen hebben daar deze week hard aan meegewerkt. Zelfs wat moeders zijn spontaan de tuin in gegaan. Het resultaat mag er zijn. We kijken terug op een mooie eerste schoolweek. Bedankt voor jullie hulp allemaal. Nu uitrusten en een heel fijn weekend gewenst allemaal!

Naar het overzicht

LAATSTE NIEUWS

Zwemmen

In plaats van gym in de sporthal genoten onze leerlingen vandaag van heerlijk zwemmen in zwembad De Meene in Ruurlo.

Feest op school!

Vandaag vierden alle meesters en juffen hun verjaardag in het vrolijke thema Flower Power! In en rondom de school deden de...

Gastles “Daar krijg je energie van”

Vrijdagmiddag kregen de kinderen van groep 5 t/m 8 een gastles van Dillen en Jeltje over “Daar krijg je energie van”. De